072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

המדריך המלא לאיתור עבור קייטרינג חלבי מחירים במסגרת תקציבכם

גיבוש הקייטרינג במסגרת תקציב כולל היא משימה פשוטה אם רק יודעים מהם הצעדים שאתם יכולים לנקוט בהם בשביל להוזיל עלויות בלי לפגוע באיכות. במדריך זה תוכלו להתאים קייטרינג חלבי לתקציבכם ולהביא אותו להיות שירות קולינרי וטעים במיוחד, מותאם אישית לאירוע שלכם. בסוף המדריך נלמד כיצד מוזילים עבור קייטרינג חלבי מחירים.

בחרו את חברת הקייטרינג החלבי המועדפת עליכם

הבחירה צריכה להתבצע בהתאם לסוג השירות שהחברה מעניקה: לאירועים קטנים או גדולים, בהתאם לסוג האירוע שלכם. כמו כן, היא צריכה להתבצע בהתאם למנות. תמיד מומלץ ללכת לחברה היכן שהמנות שהכי השביעו את רצונכם הן המנות שהיא תגיש באירוע. עניין נוסף הוא השירות. באתרי ביקורת לחברות קייטרינג תוכלו למצוא מידע על שירותיה של החברה, צורות ההגשה שלה, ועוד. אם כל הפרמטרים הללו מתאימים לכם, ניתן לבחור באותה חברת קייטרינג חלבי– כחברת ההסעדה של האירוע שלכם.

בחרו את סוג המנות המועדף עליכם

חשוב מאד שלא להסתכל על מחירים, אלא לבחור במנות שאתם הכי נהנים מהן. במידה ובחרתם מנה יקרה בשלב הבא נלמד אתכם כיצד להוזיל את המחיר שלה ולהתאימו לתקציב שלכם. בשלב זה, שעדיין לא עוסק בכספים, פשוט בחרו במנות שהכי אהבתם: מתאבנים, עיקריות וקינוחים. מיד נלמד כיצד להוזיל עבור קייטרינג חלבי מחירים.

בחרו במסלול ייחודי להוזלת המחיר של השירות

המסלול ישים בכל חברת קייטרינג והוא מתבסס על ההנחה שעל מנת לקיים שירות קייטרינג זול, לא צריך להזמין מנה לראש, אלא מנות בכמות כוללת המכסה חצי מכמות האורחים. מדוע? משום שבשלב של המנות העיקריות ישנה בלאו הכי בחירה בין בלינצ'ס לספגטי, מאפה גבינה לפשטידה וכד'. אף פעם סועד לא מקבל 2 מנות עיקריות לצלחת שלו. לכן, פשוט בחרו במנה מסוג מסוים, מנה מסוג אחר, ותכפילו רק במחצית מכמות האורחים ולא בכל הכמות. הדבר יוריד מיד את המחיר של השירות כולו, יצניח אותו לממדים שתוכלו לעמוד בהם, וגם יאפשר לאורחים שלכם ליהנות משירות בוטיק. המלצרים יציגו זאת כבחירה שלהם, ולא כערוץ להוזלת הקייטרינג מצדכם. עבור שירות כמו קייטרינג חלבי מחירים אינם זולים, אבל זו דרך מצוינת להביא להוזלתם בפועל.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: