072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בנתניה

"סאסי שף" מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח בנתניה, אשר יהפכו כל אירוח שלכם לחגיגה אחת גדולה. הקונספט שלנו הוא פשוט – אך ייחודי ומרשים: כל המגשים מגיעים בעיצוב על שיפודים. השיפודים מעניקים נוחות רבה יותר בעת האכילה, מאפשרים הגשה מרשימה ותצוגה נוחה, וחוסכים מכם את הצורך בכלי אוכל וישיבה סביב השולחנות.

 

תחום מגשי האירוח הוא בהחלט תחום נרחב במיוחד, אך כאנשי מקצוע המתמחים בתחום חשבנו איך להקל על הלקוחות שלנו, ואיך להציע להם את הפתרונות הטובים ביותר לכל מסיבה, אירוח או אירוע קטן, ומצאנו את השילוב הנכון והמתאים ביותר – מגוון רחב של מנות איכותיות וטעימות במיוחד, המוגשות באופן סגנוני ומעוצב ומאפשרות אכילה נוחה, פשוטה וקלילה.

 

למה דווקא מגשי אירוח?

לא משנה אם אתם מארחים קבוצה משפחתית בבית, או מתכננים הרמת כוסית במשרד שלכם, מגשי אירוח הם בהחלט הפתרון הנכון עבורכם.

מגשי האירוח של "סאסי שף" מעניקים לכם כמה יתרונות חשובים במיוחד:

  1. מהיום, אתם לא צריכים לעמוד שעות ארוכות במטבח בהכנות לקראת האירוח. אתם יכולים להתארגן בנוחות, לנוח ועדיין לארח באופן המרשים ביותר, ללא כל מאמץ. מגשי האירוח שלנו יגיעו אליכם בדיוק בזמן, טריים וריחניים, ומוכנים להגשה מיידית, כך שלא נדרשת מכם שום עבודה או מאמץ מוקדם.
  2. התפריט שלנו כולל מגוון רחב של מגשי אירוח, ואנו מעדכנים ומרחיבים את התפריט כל הזמן. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד למצוא את השילובים הנכונים ביותר עבור האירוח או האירוע שלו, ולבחור את מגשי האירוח המתאימים ביותר עבור רוח המסיבה, המשתתפים בה וכל דרישה אחרת.
  3. התפריט שלנו הוא חלבי, וכולל גם מגוון רחב של ירקות, מאפים ואפילו מתוקים לסיום הארוחה. כך, גם אם משתתפים באירוח שלכם צמחונים או טבעוניים, גם הם יכולים למצוא את המאכלים המתאימים להם, וליהנות באופן מלא מההשתתפות באירוח שלכם.
    קראו עוד על מגשי אירוח לאירועים קטנים >>

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים מגשי אירוח בנתניה, ורוצים לבחור באופציה הטובה ביותר בשבילכם, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם! בדקו את התפריט שלנו באתר או חייגו אלינו לטלפון 054-6700290.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: