072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח כפר סבא

מחפשים מגשי אירוח בכפר סבא? רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים את הבחירה הנכונה והטובה ביותר, ובוחרים מגשי אירוח איכותיים, טעימים ומגוונים שיהפכו את האירוח הבא שלכם להצלחה גדולה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו ב"סאסי שף" מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח, כאשר כל אחד מהם מורכב באהבה גדולה – עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, מרכיבים עשירים וטעמים מגוונים. התפריט שלנו מורכב ממגשי אירוח מסוגים שונים, כך שתוכלו למצוא את ההרכב הנכון ביותר עבור האירוח שלכם בקלות רבה.

אבל מה חשוב לבדוק לפני שאתם בוחרים? איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את ההזמנה הנכונה ביותר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

הרכיבו את רשימת המוזמנים שלכם

רבים מתייחסים אל רשימת המוזמנים שלהם כאל מספר בלבד – מחליטים האם להזמין 50 או 100 מוזמנים, ומבצעים את הזמנת מגשי האירוח על בסיס הכמות, אך ישנם עוד נתונים חשובים אליהם יש להתייחס כאשר מרכיבים את רשימת המוזמנים.
מגשי אירוח למשרדים >>

לדוגמא – בדקו האם בין המוזמנים יש צמחונים או טבעוניים, אלרגנים או כאלו אשר זקוקים למנות מסוג מיוחד. אם יש כאלו – תוכלו לשלב גם מגשי אירוח המותאמים עבורם. התייחסות עבר כל אחד מהאורחים לא רק תאפשר לכולם לקחת בו חלק פעיל וליהנות מהכיבוד בו, אלא גם תעניק להם הרגשה ייחודית יותר, הבנה שחשבתם עליהם ועל הצרכים שלהם, ורק ההבנה הזו די בכוחה בכדי להפוך את האירוח שלכם למוצלח במיוחד.

 

שלבו מגוון מגשים

ב"סאסי שף" אנו מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח, כך שתוכלו ליצור שילובים ולהציע באירוח שלכם חוויה קולינרית עשירה ומגוונת, ולא רק סוג אחד של כיבוד. אנו מציעים לכם לבדוק את התפריט שלנו ולבחור את השילובים הנכונים ביותר עבור האירוח שלכם בהתאמה למשתתפים בו, כמות המוזמנים, מועד האירוע וכל נתון נוסף.

 

מתלבטים? לא בטוחים במה לבחור? חייגו אלינו עכשיו לטלפון 054-6700290 ונשמח להעניק לכם ייעוץ אישי בהתאם לאירוח או המסיבה אותם אתם מתכננים.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: