072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח למשרדים

מתכננים הרמת כוסית במשרד? רוצים להשיק מוצר או שירות חדש או סתם לפנק את האורחים בארוחה לא שגרתית ומהנה? אם כן, מגשי אירוח למשרדים הם התשובה.

מגשי האירוח של "סאסי שף" מאפשרים לכם להגיש כיבוד במשרד שלכם באופן הטוב ביותר, בצורת הגשה שהיא לא רק ייחודית ומשוכת מבחינה ויזואלית, אלא גם נוחה מאוד לאכילה בעמידה או תוך כדי התרועעות עם עובדים אחרים, דבר אשר הופך את החוויה כולה לטובה יותר ומאפשר לכם לגבש בין העובדים השונים וליצור שיח באופן הנעים ביותר.

מגשי האירוח שלנו כוללים מנות המעוצבות על גבי שיפודים כך שנוח לכל אחד מהעובדים לקחת את המנות המתאימות לו ולאכול בנוחות ובקלות מבלי להרגיש חוסר נוחות או חוסר נעימות.

 

בחירה מבין מגוון רחב של אפשרויות

תפריט מגשי האירוח שלנו כולל מגוון רחב מאוד של מגשי אירוח שונים, החל ממגשי ירקות ופירות, דרך מגשי דגים, מאפים ופסטות ועד למגשים מתוקים לקינוח. מבין התפריט המגוון אתם יכולים לבחור בקלות את מגשי האירוח המתאימים בצורה הטובה ביותר עבור המשרד שלכם, ולהציע לעובדי המשרד חוויה קולינרית הכוללת מגוון רחב של טעמים וניחוחות מיוחדים.

בהתאמה לכמות העובדים במשרד, והמשתתפים במסיבה, תוכלו לבחור את שילובי המגשים הנכונים ביותר, ואת הכמות המתאימה לכם, ואם אתם לא מצליחים להחליט – פשוט חייגו אלינו ונסייע לכם לבחור.

 

כמה זמן מראש כדאי להזמין?

באופן כללי, ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך יהיה לכם קל יותר. ההמלצה הטובה ביותר היא לא לחכות לרגע האחרון ולבצע הזמנה מראש, כך יהיה לכם הרבה יותר זמן להתכונן, להתלבט בין האפשרויות השונות, להחליט על המגשים המתאימים, לתאם את זמני המשלוח ועוד.

יחד עם זאת, גם אם אתם נמצאים ממש סמוך למועד האירוע, או שמדובר באירוע פתע שאתם מתכננים במהירות, גם במקרים כאלו אנו ערוכים עבורכם ויכולים לספק לכם את המגשים להם אתם זקוקים בתוך זמן קצר יחסית, ועדיין לשמור על הטריות, האיכות והקפדנות המאפיינת כל אחד ממגשי האירוח אשר יוצאים מהמטבח שלנו.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: