072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מהו קייטרינג גורמה וכיצד הוא יכול להשביח את האירוע שלכם?

אם יש לכם אירוע ביתי בתוצרת עצמית, או אירוע שהפקתם לבד בשטח פתוח, וחסר לכם רעיון להשבחתו, בדקו את פתרון ההסעדה באירוע. אנו מגישים קייטרינג גורמה בשרי או חלבי המותאם אישית לאירוע. אנו משרתים בכל סוגי האירועים: החל מפיקניקים ומנגלים על חוף הים או בפארק, ועד לחתונות ובר מצוות מרובות משתתפים. אנו מוכרים שירות גם לאירועים עסקיים וועדי עובדים. כחברת קייטרינג גורמה, כפי שתלמדו מיד – האמצעים שלנו אינם רבים, אך הניסיון רב מאד ואנו יכולים לעשות מכל אירוע את הדובדבן בקצפת האירועים שחגגתם בעבר.

אנו מבססים את הקייטרינג על מאכלים חלביים

אין כאן בשר, אבל רמת הכנת המאכלים החלביים שלנו מתאימה לכל סגנון אירוע, כולל אירוע המוני בו זקוקים הסועדים למנה עיקרית. המנות העיקריות שלנו מבוססות על המון רעיונות, החל מחביתיות ועד מאכלים איטלקיים. בתחום הקינוחים כמובן שקצרה היריעה מלהכיל מה יש לנו להגיש. כלקוחות הקייטרינג, ייפרסו בפניכם תמונות של עשרות מנות ותינתן לכם האפשרות לטעום. אהבתם מה שראיתם וטעמתם? הוסיפו לתפריט שלכם, עד שתבנו את כולו בהתאם לצרכים שלכם.

הקייטרינג מתאים גם לאירועים קצרים

גם במקומות בהם אין זמן למנה עיקרית, כמו למשל עליה לתורה בבר מצווה, אנו מספקים מנות איכותיות לסועדים במקום. קייטרינג גורמה חלבי יספק, במקרה כזה, דגים קרים, סלטים מכל הסוגים ומטבלים מלוחים ומתוקים. הכל יוגש בכלים מהודרים, ועל בסיס שימור המזון בתנאים אופטימליים להיווצרות טריות בעת ההגשה.

אספקת מזון לקייטרינג בהתאמה אישית

אנו נספק את המזון אשר בחרתם במסגרת בניית התפריט, תוך דאגה לסועדים חריגים. אין צורך שתמספרו לנו את כמות החריגים שלא אוכלים מוצרי חלב או מוצרי גלוטן. אנו יודעים להעריך אותם על פי מדדים סטטיסטיים על בסיס כמות האוכלוסיה הכוללת שתסעד באירוע שלכם. כמובן שאנו נהיה ערוכים עבורם, ונספק להם את המנות שהם מסוגלים לאכול.

שירות מהיר ויעיל, פינוי בסיום הארוחה

אנו נשרת אתכם ואת האורחים ביעילות, נגיש לכל סועד וסועדת את המנה הרצויה להם ונפנה בסיום הארוחה. אנו נגיע כשאנו לבושים ייצוגי, עם לוגו חברת הקייטרינג, ונספק שירות קייטרינג גורמה באופן מקצועי ומעורר השתאות.

 

 

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: