072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

קייטרינג חלבי בהתאמה אישית: מחיר, היקף וסגנון

במאמר זה נלמד כיצד לבחור ביסודיות קייטרינג חלבי. כאשר בוחרים קייטרינג חלבי מחיר, היקף וסגנון הקייטרינג צריכים להיות לכם נהירים על מנת שלא להיות מופתעים בהמשך. כאן ניתן להתעמק בשלושת הפרמטרים הללו על מנת להבין כיצד בדיוק מממשים בחירת קייטרינג באופן אחראי ומלא, שיקביל לאינטרסים שלכם באירוע.

מחיר הקייטרינג

בתחום כמו קייטרינג חלבי מחירים כבר אינם נמוכים כבעבר. בשל ריבוי הצמחונים, נוצר ריבוי-ביקוש לקייטרינג חלבי, משום שצמחוניים לא מעטים לא עושים זאת מטעמים אידיאולוגיים אלא בשביל להתיישר עם הנורמות החברתיות. גם הם יודעים שהם לא באמת יעמדו בתפריט טבעוני, ואז הם מתחילים, מבלי שהם שמים לב, להגביר את צריכת מאכלי החלב שלהם. רוב קהיליית הצמחונים בעולם היא כזו, ולכן שווי השירות שנקרא "קייטרינג חלבי" הרבה יותר גבוה ויקר מאשר בעבר. לכן, חשוב לבחור עבור קייטרינג חלבי מחיר שישקף גם את יכולותיכם אבל גם את התמורה: מקסימום תמורה במינימום מחיר.

היקף הסעודה

קייטרינג יכול להיות מיועד עבור הרבה סועדים או מעט סועדים. הוא יכול להיות ממושך, למשל כחלק מאירוע של 3 שעות, או קצר, אשר נמשך לא יותר משעה או 40 דקות. בהתאם לכך, חשוב לארגן היטב את התפריט, ולקבוע אותו על פי כללי הזמן והכמות שנוצרו באירוע. מגשי כיבוד לאירועים יהיו, למשל, מנת חלקכם באירועים הקצרים באופן טוטלי, ובאירועים הארוכים בהתחלה, בשלב הגשת המתאבנים, כשאת יתר המאכלים יגישו מלצרים.

סגנון השירות

מאכלי חלב יכולים להתקבל בשלל סגנונות: מזרח אירופה, רוסיה, ספרד והעולם הלטיני, ועוד. בכל מקום בעולם יש מאכלי חלב, חלקם מסורתיים מקומיים, ולכן ישנם עשרות סגנונות של קייטרינג חלבי. חשוב להתמקד בזה האהוב עליכם ביותר, אשר דמיינתם לנגד עיניכם. חשוב להדגיש כי בתוך הקייטרינג החלבי ניתן לבסס את התשתית בעיקר על שוקולד, או בעיקר על פירות, בעיקר על ביסקוויטים ועוגיות או בעיקר עכל מאכלי שמרים. הסגנון למעשה מבטא את מבנה התפריט שלכם כפי שדמיינתם, ולכן במעמד קניית הקייטרינג לא צריך לנקוב במונחים מקצועיים, אלא פשוט לומר לנו מה אתם רוצים, ואנו נדאג להתאים עבורכם קייטרינג על פי הזמנה, עם כל הפיצ'רים שפיללתם כי יהיו בסעודה שלכם. אצלנו, קייטרינג עושים באהבה או לא עושים בכלל!

 

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: