072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

כך תמתגו את העסק הפרטי שלכם בתחום הקולינריה

מיתוג עסקים באפייה ומזון

חלק מהסדנאות שאני מעבירה, לא רק נועדו לערך מוסף, ויש לי תלמידים ותלמידות שגם מעוניינים להפוך את התחום לעיסוק המקצועי שלכם.

חשוב לי לציין: לעסוק בבישול ואפייה כתחביב זה דבר אחד, ולצאת לדרך מקצועית בנושא זה כבר עולם אחר. יש מי שיגשים חלום ויעסוק במה שתמיד אהב ורצה, ויש מי שירגיש שהוא מעט "לכלך" את התחום שכה אהב, ויעדיף להחזיר אותו למקום של תחביב, ולא של עיסוק שמלווה בלחץ רב ויעדים.

אז את הטיפ הראשון אני לגמרי מעניקה לכם בשמחה. תחשבו טוב אם זה מה שאתם רוצים לעסוק בו, ואם כן, לכו על זה בכל הכוח. כשרוצים מצליחים :).

ולענייננו אנו, כאן אתן מספר טיפים נוספים שיעסקו יותר בנושא של מיתוג העסק בתחום הקולינריה. איך ניגשים אליו בפועל.

מיתוג, מיתוג בכל מקום!

מיתוג הוא החלק החשוב ביותר בקולינריה. כל הזמן אנחנו צריכים לחשוב כיצד למתג את העסק שלנו, איך לחזק אותו בתודעה של הצופים, ובעיקר איך למתג אותו בתודעה של הגולשים.

לוגו וסשן צילומים

אין לזה תחליף. קחו לעצמכם מעצב גרפי ללוגו, ולכו אפילו לעשות קורס צילום מזורז. אלה הם החלקים החשובים ביותר במיתוג של עסקים בתחום המזון.

לוגו הוא החלק החשוב ביותר. הוא מה שמייצג את העסק שלכם, מה שהגולשים והלקוחות יזכרו. מתגו את הלוגו בכל דבר אפשרי. באריזות כשאתם מוכרים, בכובעים, במזכרות קטנות כמו קישוטים של קינוחים במארזים. מכל הבא ליד. חשוב לשדר שמדובר פה בעסק לכל דבר ועניין.

ושנית, צילומים. איך אנשים יוכלו לרצות את האוכל שלכם בלי שהם יראו אותו וירצו בו! אתם חייבים צלם מקצועי או לעשות קורס צילום שיאפשר לכם להוציא את המיטב מהטלפון שלכם. טלפונים הם סבבה. אבל אם אתם יכולים קנו מצלמה אמיתית, תלמדו איך לעשות צילום מזון, איך לגרום לתאורה להיות בול במקום הנכון. זה חשוב וזה יעשה פלאים לעסק שלכם.

פתחו חשבון אינסטגרם

שם האנשים שלכם נמצאים. זה המקום שבו כל התאוות ממוקמות במקום אחד.

כל מי שמחפש ומחפשת קצת לעורר את החשק למתוקים או למאכלים מוציאי עיניים, פשוט נכנס לאינסטגרם בימינו.

הקפידו לטפח את עמוד עם הצילומים שלכם, ערכו מדריכים שבהם אתם מלמדים טיפים וטריקים שונים.

הגולשים שלכם מחפשים הרבה פעמים ערך מוסף, ומי שמצא ערך מוסף עשוי בהחלט גם להגיע אליכם כדי לטעום, לבדוק ולראות איך הוא יכול להכין לבד.

זה קהל שלם שיכול לעקוב אחריכם. תראו למשל את מיקי שמו. הוא אמנם מסביר ומלמד, אבל כולם רוצים לקנות ממנו.

הוא מותג.

בהצלחה!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: