072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח במודיעין

מתכננים מסיבה או אירוח חשוב בקרוב? מתלבטים האם להזמין מגשי אירוח במודיעין אשר ישלימו את המסיבה או האירוח בצורה הטובה ביותר, ויסגרו לכם את נושא הכיבוד באופן הטוב ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

הזמנה של מגשי אירוח במודיעין מעניקה לכם כמה יתרונות חשובים אותם עליכם לקחת בחשבון, יתרונות שיהפכו כל מסיבה או אירוח, למוצלחים במיוחד. מהם היתרונות הללו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

מרשים, אבל קליל

רבים רוצים ליצור מסיבה או אירוח באווירה מרשימה, מתוקתקת וייחודית, אך יחד עם זאת לשמור על קלילות ופחות רשמיות, וזה בדיוק הצורך עליו עונים מגשי אירוח. מגשי האירוח של "סאסי שף" הינם מגשי אירוח חלביים המוגשים כולם על שיפודים, וכך פותרים את הצורך בישיבה סביב שולחנות, אך עדיין מציעים מגוון רחב של מאכלים ומנות שונות שיתאימו לכל אחד.

תוכלו למצוא בתפריט שלנו מגוון שיפודי ירקות, גבינות, מאפים שונים ואפילו שיפודים מתוקים, ולבחור בקלות את השילוב הנכון ביותר עבור האירוח שלכם.

תפריט שמתאים לכולם

עוד יתרון חשוב של מגשי האירוח, הוא האפשרות להגיש כיבוד שיכול להתאים לכולם – צמחונים, טבעונים, אנשים אשר שומרים על תזונה בריאה, או כאלו שלא, בעזרת מגשי אירוח ניתן להפוך את המסיבה או האירוח שלכם לכאלו שבהם כל אחד מהמשתתפים מוצא את הכיבוד המתאים לו, ובאמת יכול ליהנות מההשתתפות באירוע ומהחוויה הקולינרית שאתם מציעים בו.

מתאים גם לאירועים קטנים >

נוחות ואסתטיות

יתרון נוסף של מגשי אירוח במודיעין הוא יתרון הנוחות. במקום לחשוב בעצמכם על צורת ההגשה, העיצוב, המראה של הכיבוד במסיבה, כלי ההגשה ועוד – תנו לנו לחסוך מכם את המאמץ ולבצע את כל העבודה בשבילכם.

כל אחד ממגשי האירוח אשר יוצאים ממטבחי "סאסי שף" כוללים לא רק מנות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר שיש, ולא רק שלל צבעים וטעמים משובחים, אלא גם עיצוב מקצועי ואסטתי, וסידור המאפשר לכם הגשה מיידית, בדיוק באותה הצורה שבה קיבלתם את המגש.

אז למה אתם מחכים? רוצים להפוך את האירוח הבא שלכם למוצלח במיוחד? כזה שכולם עוד ידברו עליו? חייגו עכשיו 054-6700290 או השאירו את הפרטים שלכם באתר, ונשמח לקחת חלק באירוח הקרוב שלכם!

לחצו כאן למידע אודות מחירי מגשי האירוח שלנו

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: