072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בתל אביב

רוצים להזמין מגשי אירוח בתל אביב? לא משנה מה הסיבה שלכם – ארוחה משרדית לעובדים, אירוע עסקי, אירוח משפחתי או חברי בבית או כל סיבה אחרת, אם אתם רוצים להזמין את מגשי האירוח הטובים והמתאימים ביותר עבורכם – אנחנו כאן בשבילכם.

אנו ב"סאסי שף" מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח איכותיים, מפנקים ועשירים אשר יהפכו את המסיבה או האירוח שלכם להרבה יותר מיוחדים, ויעניקו חוויה של ממש לכל המשתתפים. בין אם אתם מתכננים להזמין משתתפים רבים, או רק קבוצה קטנה, אנו דואגים להתאמה מלאה של המגשים לאירוע או המסיבה שלכם, ודואגים שכל המשתתפים בהם יהיו מרוצים!

 

למה להזמין מגשי אירוח?

אם בעבר ההגדרה לכיבוד קל היתה כמה צלחות נשנושים ושתיה קלה, היום הרבה יותר אנשים מבינים כי חוויה קולינרית טובה, ורושם ראשוני מעולה מבחינת הכיבוד, הם נושא חשוב להצלחה של כל מסיבה וכל אירוע. בין אם יש לכם אירוע קטן או בינוני, ובין אם אתם מארחים בבית או במשרד שלכם, אם אתם רוצים להציע למוזמנים באירוע שלכם אפשרות ליהנות מכיבוד הרבה יותר מרשים, אכילה נוחה ומנות משביעות וטובות, מגשי אירוח הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

אנו ב"סאסי שף" מציעים לכם מגשי אירוח עם מגוון רחב של מנות, טעמים וסגנונות שונים, כך שאתם יכולים לבחור את המתאימים ביותר עבורכם – בין אם מדובר בנשנושים קלילים ובין אם במנות "כבדות" יותר כמו מאפים, פסטות או דגים.

 

הגשה נוחה ומהירה

עוד יתרון חשוב של הזמנת מגשי אירוח בתל אביב הוא ההגשה. כל מגשי האירוח שלנו מגיעים מעוצבים ומוכנים להגשה מיידית על השולחנות שלכם, כך שאתם לא צריכים לדאוג לכלי הגשה או עיצוב של המנות. בדיוק כמו שאתם מקבלים את המגשים מאיתנו כך אתם יכולים להניח אותם על השולחן וליהנות מאירוח מרשים ומיוחד.

 

אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 072-3950680 ותוכלו להזמין את מגשי האירוח המתאימים ביותר עבור האירוח, המסיבה או האירוע שלכם ולבחור את האופציות הטובות ביותר עבורכם ובהתאמה לתקציב שלכם.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: