072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח לאירוע חברה

עומדים לקיים אירוע חברה בקרוב? מחפשים את הפתרון הטוב ביותר לכיבוד עבור האירוע שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום ניתן לראות הרבה יותר חברות אשר מקיימות אירועי חברה ממגוון רחב של סוגים – בין אם מדובר באירועים עבור עובדי החברה עצמה, אירועים המיועדים עבור משקיעים או עבור לקוחות החברה. האירועים הללו הם אבן בסיס עבור חברות רבות, והם מסייעים למיצוב החברה, העלאת רמת שביעות הרצון של העובדים, המשקיעים והלקוחות ובכלל – פיתוח החברה.

בכל אירוע כזה, הכיבוד הוא חלק חשוב מאוד שאסור להתעלם ממנו. החוויה הקולינרית שתעניקו למשתתפים באירוע תשפיע על ההצלחה של האירוע, ועל החוויה של המשתתפים באירוע, ולכן חשוב לדאוג לנושא הקולינרי ולהיות בטוחים כי אתם מציעים למשתתפים באירוע חוויה שגם תשאיר להם טעם טוב בפה וזכרונות נעימים וטובים מהאירוע שלכם.

 

למה דווקא מגשי אירוח?

אירועי חברה רבים נערכים ללא ישיבה סביב שולחנות. בין אם מדובר בכנסים בהם הישיבה היא על כסאות בלבד, ובין אם מדובר באירועי השקה שונים בהם רוב האירוע נערך בכלל בעמידה או במקומות ישיבה מצומצמים. ההגשה במגשי האירוח פותרת את הצורך בשולחנות וכלי הגשה ומאפשרת לכם להציע כיבוד מרשים, טעים ומזמין ללא כל בעיה.

אנו ב"סאסי שף" מציעים לכם מגשי אירוח בהם כל המנות מעוצבות על גבי שיפודים. העיצוב על שיפודים מאפשר אכילה נוחה של המנות גם בעמידה, וכך גם באירועים בהם אין שולחנות ומקומות ישיבה נוחים ומסודרים לאכילה, אתם יכולים להציע למשתתפים אכילה נוחה ואלגנטית ללא כל בעיה.

 

הרבה יותר מכיבוד קל

מגשי האירוח של "סאסי שף" כוללים מגוון רחב של מנות שונות וטעמים מגוונים. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד למצוא את האופציות הנוחות והמתאימות לו, וליהנות מחוויה קולינרית שהיא הרבה יותר מכיבוד קל שכולל נשנושים ושתיה, אלא מנות משביעות באמת, טעימות ועשירות. בצורה הזו, לא משנה באיזו שעה נערך האירוע, המשתתפים בו יהנו להשאר בו גם זמן ממושך ללא כל בעיה, ולא ירגישו רעב או חוסר נוחות שיגרמו להם לרצות לעזוב את האירוע מוקדם. 



קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: