072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח ברמלה

מארגנים ערב צוות או יום גיבוש? עומדים לארח בני משפחה או חברים חשובים בבית? מתכננים הרמת כוסית במקום העבודה שלכם? בכל מקרה, מגשי אירוח יכולים להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם, ולהפוך את החוויה הקולינרית של כל המשתתפים להרבה יותר טובה.

 

ב"סאסי שף" תמצאו מגוון רחב של מגשי אירוח בקונספט ייחודי – כל מגשי האירוח שלנו כוללים מנות המוגשות על שיפודים. למה דווקא שיפודים? פשוט מאוד – הם מאפשרים אכילה נוחה וקלה בכל מקום, ובכל מצב. בנוסף, צורת ההגשה הזו מאפשרת הגשה מהירה ונוחה, ועיצוב מרשים אשר מושך את המשתתפים ומעצים את חווית האכילה.

 

למי מתאימים מגשי אירוח?

מגשי אירוח יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים ומסיבות, לדוגמא:

  • אם אתם מארחים חברים, בני משפחה או קולגות בבית ורוצים לחסוך מעצמכם שעות ארוכות של הכנות במטבח, לכלוך ועבודות ניקיון רבות בסיום האירוח.
  • אם אתם מקיימים הרמת כוסית או כל חגיגה אחרת במשרד ורוצים להזמין כיבוד קליל שהעובדים יוכלו לאכול תוך כדי התרועעות עם עובדים אחרים, או אפילו לקחת עמם לאחר מכן לעמדת העבודה.
  • אם אתם מתכננים יום גיבוש או טיול כלשהוא בחוץ ומעוניינים לקחת כיבוד שיהיה ניתן לאכול בנוחות ובקלות ללא שולחנות או מקומות ישיבה מסודרים ועוד…

במצבים כאלו, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא מגשי אירוח, ואם כבר מגשי אירוח – אל תתפשרו על פחות מ"סאסי שף".

 

כמה זה עולה?

תוכלו לבדוק את התפריט שלנו ולמצוא מגוון רחב של מגשי אירוח שונים, וטווח מחירים אשר משתנה על פי סוג המגש הנבחר. אם התקציב שלכם מוגבל, נוכל לעזור לכם להחליט אילו מגשים הכי נכונים עבורכם גם בהתאמה לתקציב שלכם, וגם בהתאמה לסוג האירוע או האירוח עבורם אתם מבצעים את ההזמנה. 

לינקים ממומנים:

מגשי אירוח לכנס
מגשי אירוע למשרדים
מגשי אירוח לאירועים קטנים

 

אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 054-6700290, ספרו לנו על התכנון שלכם, על הסיבה למסיבה, ואנו נסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה ולהזמין מגשי אירוח ברמלה אשר ירשימו את כולם, וישאירו להם טעם טוב בפה לעוד הרבה מאוד זמן!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: