072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בראשון לציון

מתכננים מסיבה בקרוב? מארגנים אירוע או אירוח חשוב? אם כן, מגשי אירוח בראשון לציון הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם!

מגשי האירוח של "סאסי שף" הופכים את חווית האירוח שלכם להרבה יותר טובה והרבה יותר מרשימה. מגשי האירוח שלנו יאפשרו לכם לארח מסיבה קטנה, מפגש בין חברים או אפילו אירוע עסקי בינוני, בהנאה רבה, ובלי לדאוג כלל לנושא הכיבוד באירוע.

 

למה דווקא "סאסי שף"?

אנו ב"סאסי שף" דואגים שתקבלו את מגשי האירוח הטובים, המרשימים, והמיוחדים ביותר עבור האירוע שלכם. אנו מציעים לכם מגוון גדול של מגשי אירוח שונים כך שבקלות רבה תוכלו למצוא את המגשים המתאימים ביותר בשבילכם ואת השילובים הנכונים עבור האירוע שלכם, ולהציע למשתתפים באירוע את החוויה הקולינרית הטובה ביותר.

אנו ב"סאסי שף" מקפידים לא רק על הטעמים, אלא גם על צורת ההגשה. כל מגשי האירוח שלנו מעוצבים על גבי שיפודים, וכך לא רק צורת ההגשה מרשימה ומיוחדת, אלא גם נוחות האכילה על ידי המשתתפים באירוע שלכם.

 

חשיבות האיכות

כאשר אתם מזמינים מגשי אירוח, אתם חייבים לשים את האיכות לפני הכל. חלק גדול ומשמעותי בהצלחת האירוח או האירוע שלכם תלוי בטעמים ובחוויה הקולינרית אותה יחוו המשתתפים שלכם, ואנו ב"סאסי שף" מעניקים לכם את החוויה האולטימטיבית.

 

בחירה נכונה של מגשי האירוח

התפריט שלנו עשיר ומגוון מאוד, ולכן הבחירה מתוכו יכולה להיות מעט מבלבלת. אם אתם רוצים להתאים את המגשים הנכונים ביותר לאירוח או האירוע שלכם, ואתם רוצים להזמין מגשי אירוח בראשון לציון אשר ישדרגו משמעותית את החגיגה שלכם, חייגו עכשיו  054-6700290.

אנו נסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר, להחליט על מגשי האירוח המתאימים ביותר עבורכם בהתאמה לנתונים רבים כמו מספר המשתתפים באירוע, סוג האירוע, המקום בו יתקיים האירוח או האירוע שלכם, דרישות תזונתיות מיוחדות של חלק מהמשתתפים (כמו צמחונים או טבעוניים) ועוד. כל נתון כזה יאפשר לנו להבין מהי התמונה הכוללת וכיצד האירוע שלכם צריך להראות, וכך נוכל לסייע לכם לקבל החלטות על החוויה הקולינרית הטובה ביותר אותה תוכלו להעביר למשתתפים באירוע שלכם.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: