072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח באשדוד

מתכננים מסיבה קטנה בקרוב? מפגש בין חברים או קולגות במקום העבודה? אם כן, אנחנו מציעים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בכדי להציע את הכיבוד המרשים והמתאים ביותר למסיבה שלכם!

ב"סאסי שף" תוכלו למצוא מגוון רחב של מגשי אירוח באשדוד הכוללים מנות המורכבות על שיפודים, מנות המאפשרות לכם לאכול בנוחות, להגיש אותן בצורה מרשימה ולחסוך מעצמכם מאמץ וזמן של הכנות רבות לפני האירוח שלכם.

"סאסי שף" מאפשרים לכם להזמין מגשי אירוח באשדוד לכל סוג של אירוח או אירוע, מגשי אירוח איכותיים, טריים וטעימים במיוחד, אשר מהווים חוויה של טעמים, צבעים והגשה מרשימה ונוחה במיוחד.

 

למה דווקא שיפודים?

הפתרון של מנות על שיפודים הגיע בעקבות הצורך של רבים ליצור מנות שקל לאכול אותן גם בעמידה וללא ישיבה סביב שולחנות. באירועים רבים, בין אם מדובר באירועים פרטיים או עסקיים, מחפשים היום דרך להגיש כיבוד מרשים, משביע וייחודי, מבלי לארגן מקומות ישיבה מסודרים ולהוסיף מקומות ישיבה סביב שולחנות, כלי הגשה ואכילה ועוד, וזה בדיוק הצורך עליו עונים השיפודים שלנו.

בכל מגשי האירוח שלנו המנות מעוצבות על גבי שיפודים כך שקל יותר לאכול אותן, כל אורח יכול לאסוף את המנות המתאימות לו בקלות ובנוחות ולאכול ללא בעיה גם בעמידה, תוך כדי התרועעות עם אחרים, צפיה במצגת או הרצאה ועוד.

 

למה דווקא "סאסי שף"?

לא משנה איזה אירוח או אירוע אתם מתכננים, היום כולם כבר יודעים כי החוויה הקולינרית תעיד בסופו של דבר על ההצלחה של האירוע כולו, ולכן חשוב שתדאגו לחוויה הקולינרית הטובה ביותר.

אנו ב"סאסי שף" שמים דגש על הפרטים הקטנים ביותר, מרכיבים לכם מגשי אירוח איכותיים ומיוחדים ומאפשרים לכם להציע לכל משתתף חוויה של טעמים שישאירו לו טעם טוב בפה למשך זמן רב.

 

אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו  054-6700290 ונסייע לכם לבנות את התפריט הנכון ביותר עבור האירוח או האירוע שלכם, לבחור את מגשי האירוח המתאימים ביותר וכמובן – להתאים את ההזמנה לתקציב שלכם, מספר המשתתפים באירוע ודרישות נוספות.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: