072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח ביהוד

אם אתם מתכננים מסיבה, אירוע קטן או אירוח בקרוב, יש לנו את הפתרון הטוב ביותר בשבילכם, הדרך לסגור את נושא הכיבוד באירוע שלכם בקלות, ובאופן המרשים ביותר.

"סאסי שף" מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח אשר יהפכו כל סיבה למסיבה, וכל אירוח או אירוע שלכם, להרבה יותר מוצלחים, הרבה יותר מהנים והרבה יותר מדוברים.

לינקים ממומנים:

מגשי אירוח לכנס
מגשי אירוע למשרדים
מגשי אירוח לאירועים קטנים

 

היום כולם כבר יודעים כי החוויה הקולינרית באירועים, ולא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר, קובעת את מידת ההצלחה של האירוע. אם תשכילו לשלוח את האורחים שלכם הביתה בסיום האירוע עם טעם טוב בפה, הם יזכרו את האירוע או האירוח שלכם לעוד הרבה מאוד זמן, ובחיוך רחב במיוחד.

 

חוויה קולינרית על שיפוד

אנו ב"סאסי שף מגשי אירוח" מציעים לכם חוויה קולינרית של ממש המוגשת בצורה הפשוטה והנוחה ביותר – על שיפוד. כל מגשי האירוח שלנו כוללים מנות המעוצבות על שיפודים, וכך מעניקות לכם כמה יתרונות חשובים:

  1. נוחות – האכילה משיפוד הרבה יותר נוחה, מאשר אכילה בידיים או צורך להסתובב עם צלחת כאשר אין מקומות ישיבה. אם אתם מחפשים מגשי אירוח שיתאימו גם כאשר לא יושבים סביב שולחנות או ללא כלי הגשה רבים, השיפודים הם הפתרון הנוח והטוב ביותר בשבילכם.
  2. נגישות – בשל העובדה שמדובר במנות על שיפודים, קל מאוד לכל אחד מהאורחים לקחת את המנות המתאימות לו, ולקחת תוספות מבלי להרגיש באי נעימות או אי נוחות.
  3. עיצוב – מראה השיפוצים מושך את העין, העיצוב משדרג לחלוטין את המנה וצורת ההגשה הופכת למושכת ומרשימה, כך שכל אחד יכול ליהנות ממנה, ולהרגיש את החוויה לא רק בטעמים, אלא גם בצורת ההגשה.

אז אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, חושבים לארגן מסיבה, יום צוות או אפילו לארח משפחה וחברים בבית, ולעשות את זה ללא כל מאמץ ועבודה קשה,  חייגו עכשיו 054-6700290. אנו נשמח לסייע לכם לבחור מבין תפריט מגשי האירוח שלנו את המגשים המתאימים והנכונים ביותר בשבילכם ובשביל האירוע שלכם. 

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: