072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח חלביים–בחירה מושלמת לאירועים קטנים

בתקופה הנוכחית עולם האירועים שינה את פניו והחגיגות הפכו לאינטימיות ומצומצמות יותר. בעקבות השינוי בכמות האורחים שניתן להזמין לאירוע, כך השתנה גם סוג האוכל שמוגש באירוע. באירועים קטנים נהוג ומומלץ להגיש קייטרינג חלבי בשל מספר סיבות ויתרונות המתלווים לכך. אם אתם מתכננים אירוע הרמת כוסית במשרד, מסיבת רווקות, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר כדאי ליהנות מיתרונותיהם של מגשי אירוח חלביים.

חסכון בעלות אך לא באיכות

בניגוד להעסקה של צוות קייטרינג שלם למהלך האירוע, מגשי אירוח אינם דורשים זאת, ולכן עלותם נמוכה יותר. בנוסף, קייטרינג חלבי קליל והולם יותר אירועים קטנים. באירוע אינטימי שבו משתתפים המשפחה והחברים הקרובים, נעים יותר להגיש מנות חלביות מוקפדות וקלילות אשר לא יעמיסו על האורחים ויגרמו לעייפות וכבדות המתלוות לקייטרינג בשרי. אל תטעו לחשוב שהמחירים הנוחים מצביעים על אירוח מפנק פחות. ההשקעה בכל מגש ומגש גדולה, החל מהמרכיבים האיכותיים ביותר דרך הכנת האוכל וכלה בעיצוב צורת ההגשה. מעל כולם יש את השירות הניתן מכל הלב.

מאכלים אישיים להיגיינה מקסימלית

במהלך השנה האחרונה למדנו כולנו את ההשפעה הרבה שיש לשמירה על היגיינה על בריאותינו. אמנם צמצום האירועים נועד לסייע בשמירה על ריחוק חברתי ככל הניתן, אך עדיין טבעי שאנשים ישוחחו ויתקשרו במהלך אירוע. יחד עם זאת, השמירה על ביטחונם של החוגגים רק מתחזקת מאחר וכל אדם לוקח את המנה שלו ממגשי האירוח, והאוכל מוגש על גבי מגש חד פעמי.

מגוון מאכלים שמתאימים לכל האורחים

אנו חיים בעידן שבו יותר ויותר אנשים בוחרים לעבור לתזונה צמחונית או טבעונית, לכן כדאי להקדיש לכך מחשבה בבחירת הכיבוד המוגש באירוע. מבחר המגשים החלביים מאפשר לכל האורחים ליהנות ולשבוע. הטבעונים יתמוגגו משיפודי הירקות והאנטיפסטי, הצמחונים יתפעלו ממגש שיפודי הקפרזה וממגש הטורטליני הייחודיים ואוכלי הבשר בוודאי יתלהבו ממגש שיפודי סביצ'ה סלמון או מגש שיפודי סלמון מצופה בפירורי פנקו פריכים.

קינוחים חלביים הם הכי טעימים

כשמזמינים קייטרינג בשרי לאירוע עולה החשש לגבי טעמם של קינוחי הפרווה. אפשר להגיד בביטחון ומתוך ניסיון שקינוחים אלה יכולים להיות הצלחה מפתיעה או כישלון נוראי. בעוד קינוחים חלביים הם הצלחה מובטחת לחלוטין. למשל, מגש שיפודי כדורי השוקולד ילהיבו ילדים בכל אירוע, ויעלה בקרב המבוגרים נוסטלגיה מתוקה. שיפודי הבראוניז הם כמו פרוסה אישית של עוגת שוקולד נימוחה ועשירה, ולאלו המעדיפים קינוחים בריאים יותר, הם יכולים לבחור בין מגש שיפודי פירות טריים לבין כדורי בריאות העשויים מתמרים.

אפס מאמץ ומקסימום הנאה

כשמארחים אירוע קטן בבית עם המשפחה והחברים, יש נטייה לחשוב כי מוטב להכין את כל הכיבוד לבד. האמת היא שמשימת האירוח לכשעצמה עשויה להיות מלחיצה גם כשמדובר באירוע מצומצם. מגשי האירוח יפטרו אתכם מלעמול במטבח ויאפשרו לכם לשוחח עם האורחים וליהנות מהאירוע ללא כל מאמץ או דאגה.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: