072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח במרכז

מחפשים קייטרינג מגשי אירוח במרכז אשר יהפוך את האירוח או האירוע הבא שלכם להצלחה של ממש? רוצים לאפשר לאורחים שלכם ליהנות מחוויה קולינרית מיוחדת ולהישאר עם טעם טוב בפה גם לאחר מכן? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון!

"סאסי שף" הינו קייטרינג מגשי אירוח אשר מציע לכם אפשרות להפוך כל אירוח או אירוע, קטן או בינוני, לחגיגה של ממש ולהצלחה גדולה! מגשי האירוח שלנו זוכים לתשבחות מכל לקוח, ובכל סוג של אירוע, ומקלים על ארגון הכיבוד באירוע ועל ההגשה.

 

מגשי אירוח לכל מטרה

מגשי האירוח של "סאסי שף" יכולים להתאים לכם לכל מטרה. בין אם אתם עומדים לארח בני משפחה או חברים קרובים בבית ורוצים לחסוך מעצמכם שעות ארוכות במטבח בהכנות, בין אם אתם מתכננים הרמת כוסית במשרד ורוצים להזמין כיבוד מרשים ובין אם אתם מתכננים יום צוות או יום גיבוש ומחפשים מנות שתוכלו להגיש גם בשטח ולאפשר למשתתפים לאכול בנוחות גם ללא ישיבה סביב שולחנות וללא כלי אוכל מסודרים.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח שונים ושלל אופציות אשר מהן תוכלו לבחור את האופציה הטובה והמתאימה ביותר בשבילכם, ולבחור את המנות הנכונות ביותר עבור המטרה שלכם.

 

הקפדה על טריות ואיכות

אנו ב"סאסי שף" מקפידים כי כל אחד ואחד ממגשי האירוח אשר יוצאים מהמטבח שלנו יורכבו מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, תוך שילוב טעמים ועיצוב מרשים המאפשר הגשה של המגש אל השולחן באופן מיידי וללא הכנות נוספות מצדכם. בדיוק כפי שאתם מקבלים את המגשים מאיתנו, אך אתם מגישים אותם לאורחים שלכם, ואתם יכולים להיות בטוחים שתקצרו מחמאות רבות מכל המשתתפים.

 

אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 072-3950680 ספרו לנו על האירוח או האירוע שלכם, מספר המשתתפים, דרישות תזונתיות מיוחדות, הקונספט סביבו אתם מקיימים את האירוע וכל נתון אחר, ואנו נסייע לכם לבחור את מגשי האירוח המתאימים והטובים ביותר עבורכם!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: