072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בשרון

אחד מחברי הצוות במקום העבודה שלכם עומד לפני קידום? מתכננים השקה של מוצר או שירות חדש בחברה? עומדים לפני אירוע עסקי חשוב? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר עבור הכיבוד באירוע העסקי שלכם, מגשי אירוח בשרון של "סאסי שף" הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם!

מגשי האירוח שלנו מעוצבים על גבי שיפודים המאפשרים אכילה נוחה ופשוטה, גם תוך כדי עמידה או התרועעות עם קולגות וחברים, מה שיהפוך את האירוע העסקי שלכם להרבה יותר מיוחד ומהנה, ויסגור לכם בקלות את פינת הכיבוד לאירוע.

 

למה דווקא מגשי אירוח?

מגשי האירוח של "סאסי שף" הם פתרון אלגנטי ומרשים אשר יכול להתאים במיוחד לאירועים עסקיים. אירועים בהם אתם רוצים להגיש כיבוד קל, אך מרשים, אירועים בהם אין ישיבה סביב שולחנות אלא יותר עמידה, ואתם עדיין רוצים להיות בטוחים כי האורחים והמשתתפים ירגישו שבעים וישמחו להישאר באירוע שלכם לעוד זמן רב.

הייחודיות של מגשי האירוח שלנו, היא ההגשה על השיפודים, אשר מעצימה את אפקט הנוחות ומעניקה חוויה שונה משל כל השאר, דבר אשר בהחלט יהפוך את האירוע שלכם למדובר ומוצלח יותר.

 

חשיבות הטריות והאיכות

אם אתם רוצים להזמין מגשי אירוח בשרון, אל תתפשרו על האיכות הגבוהה ביותר, על טריות ועל שימוש במרכיבים הטובים ביותר בכל מנה ומנה. הדברים הללו ניכרים בטעמים, במראה של המנות ובחוויה הקולינרית שתעניקו למשתתפים באירוע שלכם.

אז אם אתם מתכננים אירוע עסקי בשרון ומחפשים מגשי אירוח מיוחדים שישלימו לכם את החגיגה ויהפכו אותה להרבה יותר טובה ומהנה, חייגו עכשיו 054-6700290 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם מתוך תפריט מגשי האירוח שלנו את המגשים המתאימים ביותר עבורכם, בהתאמה לסוג האירוע אותו אתם מתכננים, שעת האירוע, מספר המשתתפים באירוע, האם יש משתתפים בעלי דרישות תזונה מיוחדות כמו צמחונים או טבעוניים, האם האירוע נערך סביב קונספט מסויים ועוד.

 

פשוט חייגו אלינו ותנו לנו לבצע עבורכם את כל עבודות ההכנה והדאגה לכיבוד באירוע שלכם, כמו כל הלקוחות שלנו – לא תתחרטו על כך!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: