072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בקיסריה

מחפשים מגשי אירוח בקיסריה? עומדים לפני אירוח חשוב ורוצים להציג את הרושם הטוב ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

"סאסי שף" הינו קייטרינג מגשי אירוח אשר מציע לכם מגשי אירוח בקיסריה ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו למצוא. כל מגשי האירוח שלנו מורכבים מחומרי גלם איכותיים וטריים אשר מורכבים במקצועיות ועם המון אהבה, כך שאתם יכולים להגיש לאורחים שלכם את הכיבוד המושלם לכל סוג של אירוח, בין אם מדובר באירוח משפחתי קטן ובין אם מדובר באירוע עסקי גדול יותר.

 

למה דווקא סאסי שף?

מגשי האירוח של "סאסי שף" מציעים לכם יתרונות מהותיים מאוד על פני אחרים:

  • מגוון – התפריט שלנו כולל מגוון עצום של מגשי אירוח שונים, הכוללים מנות משלל סוגים, החל ממגשי ירקות קלילים ועד למאפים ומנות של ממש. בנוסף, תוכלו למצוא גם מגשי מתוקים שיסגרו לכם גם את פינת הקינוח ויהפכו את האירוח שלכם למוצלח הרבה יותר, וכזה שמותיר סיום מתוק בפה של כל המשתתפים.
  • טעמים – אנו מקפידים על שילובי טעמים מקוריים ומיוחדים, שילוב מרכיבים אשר יוצרים חוויה קולינרית של ממש בכל אחד ממגשי האירוח שלנו, והנאה רבה אצל כל אחד מהמשתתפים באירוח שלכם.
  • הגשה – כל אחד ממגשי האירוח שלנו מעוצב בצורת שיפודים, ומוגש באופן בו אתם יכולים להניח אותו מיד על השולחן. כך אתם לא צריכים לבזבז זמן על קישוטים, כלי הגשה או מחשבה על צורת ההגשה – הכל מגיע מוכן להגשה ללא מאמץ נוסף מצידכם.
  • מחיר – אנו בסאסי שף מתחייבים לספק לכם את מגשי האירוח במחיר משתלם והוגן, בהתאמה לסוג המגש אותו אתם בוחרים. אתם מוזמנים לבדוק את מחירי מגשי האירוח שלנו ולראות בעצמכם!

מתי כדאי להזמין אותנו?

מגשי האירוח של "סאסי שף" יכולים להתאים לכל סוג של אירוח – החל מאירוח ביתי קטן, דרך אירועים קטנים ואפילו לישיבות עסקיות, השקות או הרמת כוסית. אנו נסייע לכם להתאים את התפריט הנכון עבור האירוע שלכם ולבחור את השילובים המתאימים ביותר עבור האורחים שלכם.

 

אז למה אתם מחכים? חייגו עכשיו 054-6700290 ונשמח לסייע לכם!

 

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: