072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח לכנסים

מתכננים כנס בקרוב? רוצים להיות בטוחים כי הכנס אותו אתם מתכננים יסומן בתור הצלחה והמשתתפים בו יוכלו ליהנות ממנו ולהישאר עם חוויות טובות שילוו אותם לאורך זמן רב גם לאחר שהכנס יסתיים? אם כן, אתם חייבים לדאוג לחוויה קולינרית טובה בכנס שלכם.

בשנים האחרונות כנסים הפכו לשם דבר בכל רחבי הארץ – בין אם מדובר בכנסים עסקיים המיועדים לקולגות מתחום מסויים ובין אם מדובר בכנסים אישיים של חברות ספציפיות. כך או כך, אם אתם רוצים לתרום להצלחת הכנס ולהיות בטוחים כי המשתתפים בו לא רק יהנו מהתכנים שמוצעים בכנס, אלא גם ישמחו להישאר לכל אורך הכנס וישארו עם טעם טוב בפה גם להמשך – מגשי האירוח של "סאסי שף" הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

נוחות האכילה

כל מגשי האירוח של "סאסי שף" כוללים מנות המעוצבות על גבי שיפודים. השיפודים מאפשרים נוחות רבה יותר באכילה ולא מצריכים ישיבה סביב שולחנות מסודרים כך שגם אם הכנס מתקיים במרכז כנסים הכולל כסאות בלבד, ואתם רוצים כי המשתתפים יוכלו לקחת את הכיבוד ולאכול בנוחות תוך כדי הכנס – אתם יכולים לאפשר להם לעשות זאת באופן הנוח והפשוט ביותר.

העיצוב על שיפודים הופך את חווית האכילה להרבה יותר נוחה ופשוטה, ומאפשרת לכל אחד למצוא את המנות המתאימות לו ולאכול מהן ללא חוסר נוחות או תחושה פחות נעימה, גם אם אין מקומות ישיבה מסודרים סביב שולחנות, וכלי הגשה אישיים לכל אחד.

 

הגשה נוחה בכל מקום

יתרון חשוב של מגשי האירוח שלנו הוא העובדה שניתן להגיש אותם בכל מקום. לא משנה אם אתם מקיימים את הכנס במרכז כנסים מסודר ומקורה, ובין אם אתם מקיימים אותו תחת כיפת השמים, כל מה שאתם צריכים הוא כמה שולחנות הגשה וזה הכל.

מגשי האירוח שלנו מגיעים מעוצבים באופן אשר מאפשר הגשה מיידית לשולחנות הכיבוד, אתם לא צריכים להתאמץ על עיצוב המגשים, צורת ההגשה או רכישת כלים שונים – הכל כבר מוכן להגשה מיידית עבור משתתפי הכנס שלכם, ובאופן המרשים ביותר.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: