072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

רוצה להקים ולוג אוכל? כמה דברים שאת חייבת לעצמך

נוו אז חשקה נפשך בהקמת ולוג אוכל משלך? איזה כיף! בעוד שבעבר היינו יכולות רק לדמיין את עצמנו משתתפות בתכנית בישולים, הרי שכיום עם הידע שאנו מחזיקות, האינטרנט מאפשר לנו להקים ולוג שהוא תכנית בישולים שהיא כולה שלנו ובניהולנו!

ולא מדובר בעוד איזה טרנד חולף. ולוגים הם דרך נהדרת להגיע אל התודעה, וישנם לא מעט ידוענים כיום שכל בית בישראל מכיר, והם התחילו את דרכם מלא אחרת מאשר האינטרנט בכבודו ובעצמו.

אך מה צריך בשביל להיות ולוגרית בישולים טובה? יכולות בישול טובות הן MUST אין כל צל של ספק, אבל יש גם קצת מעבר, ועל כך אספר לכן במדריך הבא.

יכולת להתחבר אל הקהל, להשאיר אותו מעורב

ציפיתן שאדבר על הציוד המקצועי? או אולי על התפאורה? רגע רגע… בואו נדבר על מה שחשוב באמת באינטרנט – היכולת ליצור קהילה. ממש כך!
היכולת שלנו ליצור רהיל ולעודד אותה להתחבר אלינו ואל העולם הפרטי שלנו.

קהילות הן מה שבונה ולוגים, וקהילות הן מה שגורם לולוגים להפוך למכניסים ורווחיים.

חשוב להצטייד באינטסגרם שיראה את כל הבישולים, להדריך על הבישולים עם מיני טיפים קטנים אך משמעותיים, לערב את הקהל בכל מיני שאלות והתייעצויות ואפילו לייצר קהילה בפייסבוק ששם ניתן לקבל עצות והכוונות.

ציוד מקצועי

כדי ליצור תוכן באיכות גבוהה עבור ערוצים וידאו שונים, חשוב להצטייד בציוד החיוני והאיכותי ביותר (כמובן במידת התקציב שישנו).

אני אישית ממליצה לבקר באתר הבא ובו תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות מולטימדיה שונים ובתקציבים משתנים.

באתר הזה תוכלו למצוא מצלמות וידאו איכותיות וטובות, חצובות, מיקרופונים אשר יאפשרו את הסאונד הטוב ביותר.

כדאי לדעת, על איכות הצפייה הגולשים עוד עשויים להתפשר (אם כי זה לא מומלץ), אבל על סאונד? כאן אין מה להתווכח. סאונד גרוע פשוט יגרום לצופים ללכת לצפות בסרטונים אחרים. ואת זה אנחנו ממש לא רוצות!

אווירה

הצופים שלכן לא מבקשים להתחבר רק אל האוכל, הם רוצים את כל האווירה, את התבלין הסודי. הרי מה יותר טוב מאווירה נהדרת אשר גורמת לנו ליהנות כפליים מן הארוחה.

ציוד מטבח מקצועי, ואפילו מראה כפרי (נדוש ככל שיהיה זה פשוט עובד!). כל אלו ועוד יכולים לשדרג באופן פלאי את ולוג הבישולים שלכן, ולגרום לצופים לשוב ולצפות בעוד ועוד שידורים נוספים.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: