072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח בסביון

אם בעבר כל אירוח או אירוע היה כולל ישיבה סביב שולחנות, הכנות מבחינת כלי הגשה, סכום, עריכה ופינוי של השולחנות, מלצרים ועוד, היום יש אופציה הרבה יותר פשוטה – מגשי אירוח.

מגשי האירוח של "סאסי שף" מציעים לכם אפשרות לחסוך מכם את כל המאמץ הכרוך בהכנות הללו, בהגשה ובהתעסקות עם האוכל בכלל, ומציעים לכם מגשי אירוח איכותיים, מגוונים ועשירים שיהפכו את חווית האירוח שלכם להרבה יותר טובה.

לא משנה אם אתם מארחים בבית בני משפחה, חברים קרובים או אפילו קולגות מהעבודה, מגשי אירוח הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם, הדרך להציע לאורחים שלכם חוויה קולינרית חדשנית ומהנה ללא מאמץ, ללא הכנות ובעלויות משתלמות במיוחד.

לינקים ממומנים:

מגשי אירוח לכנס
מגשי אירוע למשרדים
מגשי אירוח לאירועים קטנים

 

אירוח נוח, בכל לוקיישן

אחד היתרונות המשמעותיים של מגשי האירוח הוא ההתאמה לכל לוקיישן בו תבחרו לארח או לקיים את האירוע שלכם. לא משנה אם מדובר באירוח בבית, במשרד או אפילו בחוץ תחת כיפת השמים. בכל מקום מגשי האירוח מאפשרים הגשה נוחה וקלה ומסייעים לכם לארח בכל מקום בנוחות רבה.

אנו ב"סאסי שף" מציעים לכם מגשי אירוח שלא רק כוללים כל טוב, אלא גם מוכנים להגשה מיידית, וכל המנות מוגשות על שיפודים – מה שמקל על האכילה גם בעמידה או ללא ישיבה סביב שולחן, וכך לא משנה איזה לוקיישן אתם בוחרים לאירוח שלכם – החוויה הקולינרית שתעניקו לאורחים שלכם תהיה הטובה ביותר!

 

מה בוחרים?

אם כבר בדקתם את התפריט שלנו, בוודאי כבר הבחנתם כי הוא כולל מגוון רחב של מגשי אירוח, ומגוון רחב של מאכלים שונים. לפני שאתם בוחרים את המגשים לאירוח שלכם, הגדירו את רשימת המוזמנים, שעת האירוע והמקום בו תקיימו אותו. בצורה הזו יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט אילו מגשים מתאימים לכם, וכמובן – מהי הכמות הנכונה עבורכם.

ואם אתם עדיין מתלבטים ולא בטוחים במה לבחור – אל תהססו,  חייגו עכשיו 054-6700290 ונשמח לסייע לכם לבחור את האופציות הנכונות עבורכם!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: