072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח ברחובות

מגשי האירוח של "סאסי שף" הם הפתרון הטוב ביותר עבורכם לכל אירוח או אירוע קטן או בינוני. אם אתם לא רוצים אירוח הכולל קייטרינג מלא וישיבה סביב שולחנות, מגשי האירוח שלנו יפתרו עבורכם את נושא הכיבוד בצורה הטובה ביותר ויאפשרו לכם להציע כיבוד שהוא גם קליל יותר, אך גם מרשים מאוד ומתאים גם לאירועים יוקרתיים ומושקעים.

אנו ב"סאסי שף" מתחייבים לספק לכם מגשי אירוח אשר כל אחד מהם הוכן בקפידה ובאהבה רבה, כל אחד מהם מורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ומעוצב באופן קפדני וייחודי המאפשר הגשה מיידית באירוע שלכם ללא הכנות נוספות או סידורי הגשה.

תפריט מגשי האירוח שלנו

תפריט מגשי האירוח של "סאסי שף" מורכב ממגוון רחב של אפשרויות, החל ממגשי ירקות ופירות קלילים, דרך מגשי מאפים, דגים, פסטות ואפילו קינוחים. המגוון הרחב מאפשר לכם לבחור את השילובים הנכונים ביותר עבור האירוע שלכם, בין אם מדובר באירוע קטן בו אתם זקוקים לכמות קטנה יחסית של מגשים או אפשרויות, ובין אם מדובר באירוע גדול יותר בו תרצו להציע כמה שיותר אפשרויות ולאפשר לכל אחד מהמשתתפים למצוא את המנות המתאימות לו באופן אישי וליהנות ממגוון רחב מאוד של אפשרויות בחירה שונות.

איך בוחרים?

אם כבר בדקתם את התפריט שלנו, וראיתם את מגוון האפשרויות אותן אנו מציעים, בוודאי כמו רבים גם אתם מתלבטים ולא בטוחים אילו מגשים הם הנכונים ביותר עבור האירוח או האירוע שלכם, ומהי הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר בשבילכם. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. 

חייגו עכשיו  054-6700290, ספרו לנו על האירוח או האירוע שלכם – כמה משתתפים יהיו בו, האם יש דרישות תזונתיות מיוחדות לחלק מהם, האם מדובר באירוע בוקר או ערב, האם יש קונספט מסויים סביבו אתם מקיימים את האירוע, היכן יתקיים האירוע (במקום סגור או תחת כיפת השמים) ועוד, ובהתאמה לכך אנו נסייע לכם לבצע את הבחירות הנכונות ביותר, כמובן, תוך התייחסות גם לתקציב שלכם ולהשקעה שאתם יכולים או רוצים לבצע בפן הקולינרי באותו אירוע.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: