072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מגשי אירוח באשקלון

רוצים להזמין מגשי אירוח באשקלון ולהיות בטוחים כי אתם מזמינים את המגשים הנכונים והמתאימים ביותר עבור האירוח שלכם? אם כן, אנחנו כאן בשבילכם. ב"סאסי שף" אנו מציעים לכם מגוון רחב של מגשי אירוח איכותיים, מרשימים ומפתים אשר יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים, מסיבות והתכנסויות שונות, ומאפשרים לכם להציע באירוח שלכם כיבוד מיוחד במינו ולאפשר לאורחים שלכם ליהנות מחוויה קולינרית מיוחדת ושונה ממה שהם מכירים.

 

מה היתרונות של "סאסי שף"?

נכון, היום ניתן למצוא לא מעט חברות אשר מציעות מגשי אירוח לאירועים, אך ב"סאסי שף" תוכלו למצוא כמה יתרונות חשובים אשר מייחדים את מגשי האירוח שלנו על פני אחרים:

  1. איכות – אנו מקפידים לספק לכל לקוח את האיכות הגבוהה ביותר, בין אם זה מבחינת איכות חומרי הגלם בהם אנו משתמשים בהכנת המנות, איכות ההגשה, המוצרים והמנות הסופיות אותן אנו כוללים בכל אחד ממגשי האירוח שלנו.
  2. עיצוב – אנו מקפידים לעצב כל מגש באופן ייחודי ומושך כך שתוכלו להגישו לשולחנות כמו שהוא וליהנות ממראה מרשים וייחודי של שולחנות הכיבוד שלכם.
  3. נוחות – כל מגשי האירוח שלנו מעוצבים על שיפודים, מה שמקל על האכילה ועל התנועה תוך כדי אכילה, והופך את ההגשה להרבה יותר נוחה, במיוחד באירועים בהם אין מקומות ישיבה סביב שולחנות מסודרים.
  4. מחיר – בדקו את תפריט מגשי האירוח שלנו ותוכלו לראות בבירור כי אנו מציעים מחירים משתלמים במיוחד ומקפידים להציע מחיר הוגן ונכון עבור כל מנה ומנה.
  5. אחריות – אנו מקפידים כי כל משלוח של מגשי אירוח שאנו מוציאים יצא כאשר הוא ארוז היטב, ויגיע אליכם בדיוק כפי שהוא יצא מהמטבח שלנו.

אז אם אתם מחפשים מגשי אירוח באשקלון, ואתם רוצים להיות בטוחים כי תקבלו בדיוק את מה שאתם מצפים לו, ואפילו יותר מכך, חייגו עכשיו  054-6700290. אנו נסייע לכם לבנות את התפריט הנכון עבור האירוע שלכם, להחליט על הכמויות הנכונות ולהפוך את המסיבה הקרובה שלכם להרבה יותר מהנה, הרבה יותר מיוחדת והרבה יותר מרשימה!

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: