072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

הכירו את מארזי המתנה של שוגליז

מארזים? מה בינם לבין בישול או קייטרינג?

אז נכון, מדובר כאן במידע שהוא מעט מחוץ לקופסה (או מחוץ למארז 😉 ), אך שוגליז מתנות מקוריות בהחלט ראויים לקבל מקום של כבוד גם כאן.

מדובר באתר מתנות המתמחה במארזי מתנה. תוכלו למצוא שם שפע של אפשרויות סופר צבעוניות ונהדרות עם שלל פיצ'פקס ועד למתוקים. עד כה מה שונה בינם לבין אחרים? אם אשים לרגע בצד את העובדה שמדובר במארזים מדליקים במיוחד ומעוצבים באופן מהמם, אציין שהם מציעים לצד אלו גם מארזי מתנה המביאים בתוכם התייחסות קולינרית שונה בנוף הישראלי.

ממארזי מתנה הכוללים בתוכם מגוון עשיר של גבינות, דרך שילובי יין ודברי מתיקה משובחים ועד למארזים הכוללים שפע של רכיבים שונים וספר מתכונים. מה שנקרא – לייצר חוויה ולא 'רק' להעניק מתנה.

יכול להתאים לכולם

בין אם אתם חובבי פסטה ובין אם אתם חובבי אוכל שוק מחופספס, תוכלו למצוא מענה מקסים ועשיר בתוך האתר של שוגליז.

בנוסף לכך, אם אתם בכל זאת רוצים להוסיף למארזי המתנה את הנימה הקלאסית יותר בדמות שוקולדים, פרחים, יינות מבעבעים ושלל פיצ'פקס שונים, באתר תוכלו לבצע שדרוגים שונים לתוך המארז והכל בקלות ובפשטות.

המארזים מחולקים לפי קהלי יעד שונים ותוכלו למצוא בשוגליז קטלוגים המותאמים לנשים, לגברים, לעובדים, ילדים ובני נוער ועוד מגוון תתי נושאים שיכולים לדבר לכל אחד ואחת.

משלוחים מהירים

מתחשק לכם להפתיע את בן או בת הזוג עם מארז מתנה גדוש במאכלי גורמה או בהפתעות מתוקות? קיבלתם את ההחלטה בדקה ה-90? אל דאגה, כי בשוגליז מתנות מקוריות שמחים להציע את שירותיהם עם משלוחי אקספרס אותם ניתן לבצע עד לשעה 12:00.

אני מאמינה שכל אחד ואחת כאן יוכלו למצוא את המענה המושלם עבור האנשים היקרים ללבם, ממענה לבני ובנות משפחה בחגים ועד למענה עבור העובדים לרגל בואם של חגים ומועדים או לרגל מאורע פנימי בארגון שבהחלט יכול להצדיק סיבה למסיבה.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: