072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

סדנת אפייה – מתנה נפלאה למורים

עבור מרביתנו, סוף שנת הלימודים מסמלת את בואו של החופש הגדול וכל שכן את האתגר הרב שבמציאת אטרקציות והפעלות לילדינו. אך עבור המורים מדובר גם בסיום סימבולי בו סיימו ללוות את כיתתם, ליוו את התלמידים ברגעים הקשים והשמחים, המאתגרים וגם המבדחים. אם החלטתם שהגיעה העת להוקיר תודה למורה על כל מה שהוא או היא עשו למען ילדינו לאורך השנה.

לצד שירותי קייטרינג מקומיים, נשמח להציע לכם רעיון שונה וחווייתי. סדנת אפייה למתחילים שמלמדת מהבסיס ועד לשלב מתקדם והכל במספר שעות. הסדנה נבנתה באופן פרקטי ומסודר, כך שגם מי שמגיע עם ידע קודם וגם מי שמגיע ללא כל היכרות עם עולם האפייה – כולם ככולם יצאו עם כלים חדשים ביד וידע שאפשר ליישם כבר מהרגע הראשון שחוזרים אל המטבח שבבית.

 

סדנה כמתנה משותפת

אם עולה בכם ההתלבטות איזו מתנה לרכוש להורים, הרי שסדנה יכולה להיות מתנה משותפת בה אתם ועוד הורים נוספים מתאגדים יחדיו. עבורכם מדובר בפתרון הרבה יותר פשוט וקל, ועבור המורה מדובר במתנה מושקעת ומחמיאה.

הסדנה יכולה להתרכז באפייה של מלוחים או לחילופין באפיית מתוקים. אפשר לשאול את הילדים אם הם מכירים את טעמו או טעמה האישי של המורה, וכך להתאים את הסדנה במדויק אליו או אליה.

המלצה קטנה מאתנו: למרות שמדובר במתנה מושקעת למורה, עדיין להציג את השובר למימוש יחד עם כרטיס ברכה קטן. פרט כל כך קטן, אך כזה שיכול להוסיף כל כך הרבה.

למה אפשר לצפות במסגרת הסדנה?

הכל תלוי במה שתבחרו. סדנת המתוקים מטבע הדברים היא הרבה יותר מדויקת ומצריכה ריכוז ושימת לב לפרטים הקטנים. חשוב לציין שאין מדובר בקורס שמלמד כיצד לטפל בשוקולד, אלא קורס של אפייה.

ניתן לבחור בין מתוקים לבין מלוחים, וגם במסגרת מימוש הסדנה, נשמח לשוחח קודם לכן אם מקבל או מקבלת המתנה ולבצע התאמה אישית.

הסדנה עצמה מתקיימת במטבח רחב ידיים עם שפע של ציוד מקצועי. עם תום הסדנה ניתן כמובן לקחת את כל המאפים במארז חגיגי ויפה, ולשוב הביתה עם פרס ניצחון טעים, טרי ובעל ניחוחות מעוררי תיאבון.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: