072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

קייטרינג חלבי – פתרון מושלם לארוחה במשרד

אין דבר מהנה יותר מללכד את כל העובדים והצוותים תחת סיבה למסיבה! זהו יכול להיות מועד חגיגי שמתקרב דוגמת חג או תאריך חשוב, וזו יכולה להיות גם סיבה פנימית במשרד כגון הצלחה מסחררת, עובד שהתקדם בחברה או כל הליך אחר שהביא להצלחה.

ואם בחגיגות עסקינן, אז וודאי שכאשר נרצה לציין מאורע כזה או אחר, לא נמצא כל דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם אוכל! והרבה ממנו.

למה דווקא קייטרינג חלבי?

הבחירה בקייטרינג בשרי יכולה להיות בעייתית במידה מסוימת וממגוון סיבות: ראשית כל, ייתכן וחלק מן העובדים הם צמחוניים או טבעוניים. במגשי קייטרינג חלבי תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות שגם אינן כוללות חלב, דוגמת סלטים ואפילו קישים מתוחכמים.

שנית, במקרים שבהם חלק מן העובדים מעוניינים לאחר מכן לאכול ארוחה בשרית או לחילופין חלבית, הרי שאכילה של בשר טרם אכילת מוצרי חלב תוביל לבעיה לאור שעות ההמתנה הארוכות שנדרשים לחכות. לעומת זאת, קייטרינג חלבי דורש זמן המתנה נמוך יותר, ולכן יכול להיות מקובל על כל העובדים.

בגלל המחירים

וודאי תשמחו לגלות שקייטרינג חלבי הוא הרבה יותר משתלם מאשר מקבילו הבשרי.

בשרים הם מוצר יקר, ובעיקר כאשר מבקשים לספק איכות. אפשר למצוא סוגי קייטרינג במחירים מאוד מאוד משתלמים, אולם האיכות והטעם שתקבלו עלולה להתגלות כמפח נפש.

בקייטרינג שמבוסס על מוצרים חלביים לעומת זאת, תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של טעמים יוקרתיים ואנינים, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות כלל וכלל.

בגלל המגוון

המגוון העשיר שקיים בקייטרינג של מוצרי חלב הוא הרבה יותר מפנק ומפתיע.

מסוגי קישים שונים, דרך לזניות ועד לפשטידות נהדרות, פסטות, כריכים ועוד ועוד. השפע הוא בלתי נגמר, וההפתעות שצפויות לחך שלכם הן רבות ומשתנות.

בגלל הזמינות

זמן ההכנה שנדרש לבשר יכול להיות ממושך וארוך.

לעומת זאת, קייטרינג חלבי מאשר לנו ליהנות מזמינות גבוהה הרבה יותר, כזו שתעניק לנו שפע של טעמים ומבלי להמתין זמן ממושך.

כמובן שפרמטר שכזה משתלב מטבע הדברים בתמחור הסופי שנחשב למשתלם יותר.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: