072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

טיפים להפקת אירוע עסקי מושלם

אירוח עסקי זו דרך מעולה להגדיל את החשיפה של העסק, לגבש את העובדים, להשיק מוצרים או שירותים חדשים, לשתף מידע עסקי, לציין אירועים מיוחדים או סתם ליהנות מערב משותף עם העמיתים. כדי שהאירוע יוכתר כהצלחה עליו להיות מתוכנן בקפידה, אך מעבר להגדרת התקציב או תיאום יום ושעה, כדאי לכם גם להיעזר בטיפים הבאים כדי להבטיח שהאירוע העסקי יהיה לא פחות ממושלם.

שכרו את שירותיה של חברת הפקות מקצועית

בין אם תכננתם אירוע עסקי בעבר ובין אם לא, שלבי ההפקה מאוד מאתגרים ויהיה עליכם להשקיע בהם המון זמן, מאמצים ומחשבה. אם אתם עסוקים, ולא מוצאים זמן להתפנות לכך או לחלופין זקוקים לגיבוי ולעזרה של צוות מקצועי ומנצח, המלצה שלנו היא: שיכרו חברת הפקות מקצועית ואל תסתבכו. חברה מנוסה שמתמחה בהפקת אירועים עסקיים יכולה לעזור לכם בכל הפן הלוגיסטי, לדאוג לכל הפרטים הקטנים, לסגור את כל הקצוות עבורכם ולארגן אירוע עסקי שתואם את כל הצרכים והמטרות שלכם.

לא עוד סתם קייטרינג – בחרו בתפריט קונספט ייחודי

האוכל הוא לב ליבו של האירוע, לא משנה איזה קונספט תבחרו. אנשים מעריכים אוכל טוב ואיכותי. אך במקום לבחור קייטרינג שחוזר על עצמו ונצפה באירועים קודמים, אתם יכולים לבחור באיזה גימיק מדליק ומיוחד שייקח את האירוע שלכם אל השלב הבא. אחת האפשרויות שעומדת לרשותכם היא מגשי אירוח חלביים על שיפודים, עם תפריט שף מסוגנן. מגשי אירוח על שיפודים נראים פשוט נהדר, הם צבעוניים, עשירים ויפים על כל שולחן אירוח, בנוסף הם מתאימים במיוחד לאירוע עסקי כי מציעים אחיזה ממש נוחה.

שלבו אטרקציות ופעילויות מיוחדות

דרך נוספת להקפיץ את האירוע העסקי שלכם היא על ידי שילוב פעילויות ואטרקציות מסוגים שונים. יש המון פעילויות לבחור מהן במיוחד אם המטרה היא לגבש את העובדים. אם מדובר באירוע ערב אפשר להזמין סדנה או הופעה מיוחדת של סטנדאפיסט או אמן חושים ולשלב אותה כחלק מהקונספט. חברת ההפקות שאתם בוחרים יכולה לסגור עבורכם גם את הפינה הזאת, ולכם רק יישאר להגיע לאירוע.

חישבו על קונספט מרכזי

דרך נוספת להפיק אירוע עסקי מושלם היא על ידי קונספט מרכזי שילווה אותו. חשיבה על קונספט מאוד מייחדת את האירוע ומבדלת אותו מאירועים דומים אחרים. קונספט הוא רעיון מרכזי או איזשהו קו מנחה שמלווה את האירוע לכל אורכו, כאשר המשתתפים מרגישים את המוטיב חוזר על עצמו בדרכים שונות ומגוונות, החל במיקום הנבחר, דרך סגנון הלבוש והמוסיקה שתתנגן ברקע ועד לסוג האוכל שיוגש. אירועי קונספט יוצרים חוויה לא רגילה עבור כל המשתתפים והופכים את האירוע העסקי ללא שגרתי ובלתי נשכח.

לסיכום אירוע עסקי מוצלח צריך להיות מרגש, מתוכנן לפרטי פרטים ומיוחד וכדאי גם שהוא יכלול פעילויות ואטרקציות שהמשתתפים לא התנסו בהן מעולם. לכן שכרו את שירותיה של חברת הפקות מקצועית, חישבו על תפריט מיוחד ומקורי, והאירוע שלכם יהיה פשוט מושלם!

 

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: