072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

מוצרים חד פעמיים שימושיים למטבח

כלים חד פעמיים שימושיים במטבח

כאשר רוצים להוציא מעדנים נפלאים מהמטבח, בין שמדובר באפייה ובין שמדובר בבישולים, הרי שאין תחליף לפונקציונליות ונוחיות מרביות.

אך אם ישנו דבר מה שיכול להעיב על כל מלאכת הבישולים, הלא היא המלאכה הבאה הממתינה בתור – הניקיונות עצמם. אז יש כלים שבאמת אין להם תחליף ורצוי שנשתמש בכלי זכוכית בלבד, ומנגד יש כלים שיכולים לאפשר לנו לצמצם ולו במעט את העבודה וליהנות משימוש חד-פעמי בלבד, זאת מבלי להתפשר על נראות ואיכות.

מפיות חד פעמיות

כאשר האוכל מוגש אלינו, הנראות משחקת תפקיד חשוב בטעמים שאנו נרגיש על לשוננו. מספיק שנראה דבר מה מפתה שקוסם לנו לעין, כדי שכבר נדמיין את הטעמים ושבלוטות הטעם יעשו שעות נוספות.

אחד מן הדברים הראשונים שמומלץ לקנות לכל הגשה, וכדי לחסוך את הכביסה המלוכלכת של אינספור בדים עם כתמים – מומלץ בחום לרכוש מפיות חד פעמיות. אתם לחלוטין לא חייבים לרכוש את המפיות הקלאסיות, וניתן כיום למצוא אינספור דוגמאות מורכבות ובטקסטורות שמזכירות בד, ויכולות בהחלט לתעתע בנוכחים.

כלי הגשה יוקרתיים

הגישה הכוללת לכלים חד פעמיים גורסת שזה קצת "זול" או אפילו "מזלזל" בנוכחים. אך כל עוד אין מדובר במסעדה או בית קפה, הרי שאין כל פסול ובלארח את המוזמנים שלנו בבית או בפיקניק עם כלים חד פעמיים.

ואגב, אתם ממש לא מוכרחים להשתמש בכלים "רגילים". כיום ניתן למצוא שפע של כלים חד פעמיים בנראות שלא מביישת גם כלים רגילים לחג. ניתן לרכוש בחנויות שונות לכלים חד פעמיים, אך מומלץ לחפש אחר חברות שמספקות את הציוד באופן סיטונאי. זה יכול להתאים גם לעסקים קטנים דוגמת סדנאות בישול ואפייה.

מגשי טייק אוואי

יש לכם אורחים? או אולי אתם מעבירים סדנת בישולים? מומלץ תמיד שיהיו לכם מגשי טייק אוואי זמינים. הם אטומים לחלוטין ומאפשרים לשמור את האוכל יחד עם הרטבים השונים באופן הרמטי לחלוטין.

חשוב להבהיר שבניגוד לעבר, כיום ישנם מגשים חד פעמיים לטייק אוואי שגם מתאימים לחימום במיקרוגל, ושאינם אמורים להיחשב לרעילים. חשוב עם זאת, לברר את הדבר באופן מעמיק יותר אל מול החברה שממנה קונים.

כובעי שף

לאלו מכם שרוצים להרגיש ממש בתוך מסעדת גורמה, אשמח להמליץ גם על קניית כובע שף חד פעמי. מדובר בכובעים שיעזרו לכם להימנע מנשירתו של השיער הישר אל תוך המזון, וכן לספוג את הזיעה שנוצרת במהלך הבישולים.

זה מתאים למסעדות ובתי קפה, אך גם למקומות שמעבירים סדנאות בישול, הרי שמדובר בטכניקה נהדרת להכניס את הנוכחים אל האווירה.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: