072-3950680

חייגו לקבלת פרטים

9:00 - 18:00

שעות פעילות

רוצה להגיע ישר לתפריט, מחירים ותמונות שיעשו אותך רעב/ה?

קייטרינג לשבת חתן שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים לשבת

אם אתם עומדים לקיים שבת חתן בקרוב, ורוצים לחסוך מעצמכם מעט מהמשימות הרבות של הארגון, כדאי לבחור קייטרינג לשבת חתן אשר יספק לכם את כל מה שאתם זקוקים לו מבחינת האוכל וכך יחסוך מכם משימות ארגון רבות מאוד.

רבים אשר מחפשים קייטרינג לשבת חתן מחפשים קייטרינג בשרי כשר ומלבד המנות שהוא מגיש, לא בודקים מה הוא מציע להם מעבר לכך, וחבל. השירותים הנוספים הללו, שהיום חברות קייטרינג רבות מעניקות, יכולים להוות חיסכון משמעותי מאוד עבורכם, גם מבחינת המאמץ הפיזי, גם מבחינת הזמן שלכם ואפילו חיסכון די משמעותי בעלויות.

 

השירותים הנלווים החשובים ביותר

כאשר אתם עומדים לבחור קייטרינג בשרי איכותי לשבת חתן כדאי לבדוק האם הוא מעניק לכם כמה שירותים נלווים חשובים מאוד:

  • אספקה של כל האוכל עד למקום בו תתקיים השבת חתן, כך שלא תצטרכו לבצע את האיסוף בכוחות עצמכם.
  • אספקה של כלי הגשה המתאימים למנות השונות.
  • אספקה של כלים חד פעמיים שונים (לא חובה, אבל כדאי מאוד).
  • אספקה של שתיה בכמות המספיקה לכל האורחים.
  • אספקת פלטות חימום עבור המזון ואמצעים דומים כמו מיחמי מים גדולים, במידה ואלו לא קיימים במקום בו אתם מקיימים את השבת חתן.
  • אספקה של קינוחים, מגשי כיבוד לאירועים ומתוקים שונים אשר יעניקו לאורחים בשבת חתן חוויה מיוחדת וטעימה יותר.

שירותים כמו אלו, ושירותים דומים אחרים, יהפכו את השבת לאירוע מיוחד יותר ומהנה במיוחד ויאפשרו לכם ליהנות מהאירוע בצורה הרבה יותר טובה.

 

המלצות על הקייטרינג

שימו לב כי בחירה של קייטרינג לשבת חתן הינה בחירה שעליכם לבצע תוך מתן תשומת לב רבה מאוד. בניגוד לאירוע רגיל, בו גם אם הקייטרינג לא יהיה מוצלח, האורחים יעזבו את האירוע לאחר מספר שעות ויוכלו לאכול במקום אחר, בשבת חתן האורחים ישהו במקום במשך שבת שלמה ולכן חשוב לדאוג לכך שהם יקבלו חוויה קולינרית איכותית ויהנו באמת מהאוכל שיוגש במהלך השבת. והדבר חשוב אפילו יותר במידה ומדובר בשבת חתן בה משתתפים שומרי שבת שאין להם שום אפשרות אחרת.

קצרים בזמן?
נשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים: